Η διαφήμιση έχει στόχο να πουλήσει μία ιδέα, ένα προϊόν, μία μάρκα. Οπότε δεν γίνεται να είναι και τόσο κακή; Αλλά είναι ο τρόπος που χρησιμοποιείται που προκαλεί ζημιά στην κοινωνία μας. Οι γυναίκες ήταν ανέκαθεν ο τρόπος για να πουλήσεις κάτι.
Ψηλές και λεπτές, με τέλεια μαλλιά και λαμπερό δέρμα – έτσι προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράσουμε κάτι ή να κάνουμε κάτι. Όλοι ξέρουμε πως αυτές οι γυναίκες δεν είναι η μέση περίπτωση, αλλά παρόλα αυτά επιλέγουμε να παραμένουμε υπνωτισμένοι. Χτίζουμε προσδοκίες που ξέρουμε πως δεν είναι ρεαλιστικές.
Έτσι, οι γυναίκες έχουν γίνει αντικείμενα. Μεγάλα χείλια. κενό στους μηρούς, αποκαλυπτικά ρούχα και αρκετά ακόμα είναι αυτά που κάνουν μία γυναίκα ποθητή. Γι’αυτό και οι γυναίκες πλέον δυσκολεύονται να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.
Πέρυσι, 250,000 έφηβες υποβλήθηκαν σε πλαστικές επεμβάσεις. Τι λέει αυτό για την κουλτούρα που έχουμε ασπαστεί;
Αυτή η νέα, δυνατή καμπάνια θέτει ένα πολύ σημαντικό ερώτημα: ”Θα πάτε κόντρα;’
Ζητάει από τους διαφημιστές να καταλάβουν τις συνέπειες των πράξεών τους και να αλλάξουν τον τρόπο που παρουσιάζουν τη γυναίκα. Το πρότζεκτ με το όνομα ‘Women Not Objects’ καλεί τους διαφημιστές να σταματήσουν την αντικειμενοποίηση της γυναίκας.
‘Οι γυναίκες μεγαλώνουν νομίζοντας πως η εμφάνισή τους είναι πιο σημαντική από το πώς νιώθουν ή το ποιες είναι πραγματικά. ‘
Ας βάλουμε ένα τέλος στην κακομεταχείριση των γυναικών υπενθυμίζοντας συνεχώς τους διαφημιστές πως δεν μπορούν να φέρονται στις γυναίκες σαν αντικείμενα.
Credit: collective-evolution.com