«Το πρώτο μου σκάλισμα σε μολύβι σε αυτή την κλίμακα ήταν ένα τρένο και το Δεκέμβριο του 2015 έγινε διάσημο σε όλο το Facebook και το ίντερνετ. Εμφανίστηκα ακόμη και σε μια τηλεοπτική εκπομπή στην Βαρκελώνη. Από τότε, είμαι απασχολημένη με παραγγελίες, απαντώντας σε ερωτήσεις και δίνοντας συνεντεύξεις.»
«Πρόσφατα, ασχολήθηκα μόνο με συγκεκριμένη δουλειά από παραγγελίες και από αυτό προέκυψαν σχέδια γεμάτα πρόκληση και ενδιαφέρον. Το πιο περίτεχνο έργο είναι το «Elephant Walk» που ζητήθηκε από το Μουσείο Epiphany Elephant. Το σχέδιο ξεκίνησε απλά, ένας ελέφαντας με ένα λογότυπο.
Τότε ξεκίνησα να παρασύρομαι, είδα την αναφορά και αποφάσισα ότι έπρεπε να χαράξω μια οικογένεια ελεφάντων να περπατούν κατά μήκος του πάρκου Serengeti, επειδή το να χαράξεις έναν απλό ελέφαντα δεν αποτελεί αρκετή πρόκληση. Οπότε σταμάτησα να κοιτώ τις ώρες και πέρασα έτσι μερικές μέρες.»
«Χάραξα τη σειρά χρησιμοποιώντας μεγεθυντικό φακό 5 x με φως. Τότε αγόρασα ένα μεγεθυντικό φακό 10 x δαπέδου με φως και νιώθοντας πως μπορώ να γίνω πιο λεπτομερής, αγόρασα έναν ακόμη 90x Trinocular το οποίο είναι ουσιαστικά ένα μικροσκόπιο που μπορεί να ρυθμιστεί για ένα μεγάλο πεδίο τηλε-εργασίας.
Πήρε κάποιο χρόνο να συνηθίσω την εστίαση αλλά μόλις το έκανα, το σκάλισμα πήγε σε εντελώς νέο επίπεδο. Δεν θα ήμουν ποτέ σε θέση να σχεδιάσω τις λεπτομέρειες στο δέρμα του ελέφαντα ή στην προβοσκίδα του μωρού – ελέφαντα. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο να χαράξεις κάτι χωρίς να σπάσει, βρήκα τον εαυτό μου να κρατά την ανάσα του.»
«Μερικές από τις άλλες παραγγελίες μου επωφελήθηκαν από τη μεγέθυνση του νέου πεδίου. Οι λεπτομέρειες του δερμάτινου γαντιού θα ήταν αδύνατον να γίνουν απλά με τον μεγεθυντικό φακό. Μια άλλη νέα τεχνική που χρησιμοποίησα στο έργο ήταν να χρησιμοποιήσω κάρβουνο ζωγραφικής για το μπέιζμπολ.
Έμαθα κάτι νέο. Αν ζεστάνετε γραφίτη και ρίξετε μέσα λιωμένη μπογιά θα αναπτύξουν άμεσο δεσμό. Πρώτα δοκίμασα χρωματιστά μολύβια και ήταν αρκετά δύσκολο να χαραχθούν. Επίσης χρησιμοποίησα κραγιόν για τους εγκεφάλους στο μολύβι «Inside Art». Είναι το πρώτο μου μολύβι με κινητά μέρη και σχεδιάστηκε για έναν νευροχειρούργο με παραγγελία από έναν ασθενή που ήταν ευγνώμον.»
«Είμαι καλλιτέχνιδα και όχι κάτι άλλο. Δεν έχω καμία εσωτερική πάλη να σκαλίσω κάτι από γραφίτη και να το μεταφέρω σε άλλο μολύβι. Κάτι που έκανα με ένα όχημα που έβγαινε από ένα μολύβι. Το μολύβι το ίδιο ήταν σημαντικό για τον πελάτη αλλά ο γραφίτης ήταν τόσο μικρός για να χαραχτεί. Οπότε χρησιμοποίησα ένα μεγαλύτερο γραφίτη για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.» είπε για το έργο της η καλλιτέχνιδα Cindy Chinn.
«Χρησιμοποιώντας το ξύλο του μολυβιού χάραξα τις κορυφές των δέντρων και έκανα τους κορμούς από τον κύριο γραφίτη.»
«Σμίλεψα το ξύλο του μολυβιού στις άκρες για να δημιουργήσω την εμφάνιση της χλόης.»
«Χάραξα τους ελέφαντες από διαφορετικά μολύβια.»
«Άρχισα με ένα μολύβι μαραγκού, πρόσθεσα τραχιές γραμμές για αναφορά.»
«Έκανα το βασικό σχήμα χρησιμοποιώντας τον μεγεθυντικό μου φακό.»
«Μερικές φορές κάνω κάποια δικά μου εργαλεία επειδή δεν μπορώ να βρω πάντα σημεία που είναι αρκετά μικρά.»
«Ολοκλήρωσα τον ελέφαντα με υφή του δέρματος.»
«Ο σταθμός εργασίας μου με μια λάμπα μεγεθυντικό φακό και trinocular.»
«Έχω επίσης σκαλίσει και άλλα μικροσκοπικά πράγματα όπως αυτό το γάντι από γραφίτη.»
Το έργο «Εσωτερική τέχνη»
«Το τέρας»
«Μια μέρα στην παραλία»
Πηγή: tilestwra.com