Το 1957, τα πρώτα μηνύματα που ενθάρρυναν τους θεατές ταινιών να αγοράσουν Coca-Cola και popcorn τοποθετήθηκαν μέσα στις ταινίες, και το κοινό έκανε ακριβώς αυτό. Κάπως έτσι γεννήθηκε η εποχή των υποσυνείδητων μηνυμάτων στην ψυχαγωγία. Από τότε αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται συνεχώς στον κινηματογράφο προκειμένου να επηρεάσει το κοινό χωρίς να το συνειδητοποιεί.
Η ομάδα του Screen Rant μας παρουσιάζει μια σειρά από υποσυνείδητα μηνύματα που είναι κρυμμένα σε δημοφιλείς ταινίες.
Πηγή: tonwtiko.com