O Stephen McMenamin, ένας πρώην πεζοναύτης του αμερικανικού στρατού, βρισκόταν στο νοσοκομείο με την γυναίκα του, Hanna, όταν βρέθηκαν μπροστά σε μια στιγμή που δεν θα μπορέσουν να ξεχάσουν. Έμειναν με το στόμα ανοιχτό μόλις είδαν αυτό να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους στην αίθουσα αναμονής…
Το ζευγάρι βρισκόταν στον χώρο μαζί με έναν άντρα σε αναπηρικό καροτσάκι ο οποίος περίμενε έναν γιατρό 3 ώρες. Η Hanna είπε ότι είχε σκύψει, έπιανε το καρότσι, φώναζε από τον πόνο και είχε συσπάσεις. Είπε ότι κανείς δεν του έδινε προσοχή, μέχρι που εκείνη σταμάτησε μια νοσοκόμα και της ζήτησε να τον κοιτάξει.
Μπήκε ακόμη ένας άντρας στην αίθουσα αναμονής της εντατικής, τόσο άρρωστος που δεν μπορούσε να κάτσει ίσια ή να αναπνεύσει. Η νοσοκόμα του είπε να καθίσει και να περιμένει, παρ’όλο που δεν μπορούσε να καθίσει. Ο άντρας της Hanna καθόταν σε μια ανακλινόμενη καρέκλα λόγω του πόνου που ένιωθε στην μέση, αλλά την προσέφερε στον άντρα.
Ωστόσο, μετά από 15 λεπτά η νοσοκόμα του είπε ότι δεν έπρεπε να κάθεται εκεί και τον ανάγκασε να σηκωθεί και να μετακινηθεί στον κυρίως χώρο αναμονής. Ο άντρας είπε ότι πονούσε πολύ για να μπορέσει να καθίσει ίσια. Έτσι, ο Stephen ρώτησε την νοσοκόμα γιατί δεν μπορούσε να καθίσει ο άντρας στην καρέκλα του.
Η Hanna είπε ότι η νοσοκόμα αρνήθηκε να απαντήσει και απλά έφυγε. Ο άντρας τελικά τα παράτησε και ξάπλωσε στο κρύο πάτωμα από τον πόνο. H Hanna και ο Stephen ήταν τόσο απελπισμένοι από την έλλειψη προσοχής προς τους ασθενείς και την αγένεια των νοσοκόμων και των άλλων υπαλλήλων, που έκαναν μια δημοσίευση σχετικά με το περιστατικό στο Facebook.
«Το νόημα αυτής της δημοσίευσης είναι να αναδείξει τα ζητήματα του νοσοκομείου VA. Χτες συναντήσαμε κάποιες νοσοκόμες οι οποίες ειλικρινά ενδιαφέρονταν για τους ασθενείς, αλλά βλέποντας τι συνέβαινε, έπρεπε να το μοιραστούμε αυτό. Υπάρχουν καλοί άνθρωποι εκεί που νοιάζονται πραγματικά, αλλά υπάρχουν και κάποιοι όπως αυτή η νοσοκόμα που δεν θα έπρεπε να δουλεύουν σε ένα από τα καλύτερα νοσοκομεία της χώρας.
Βρήκαμε το όνομα της νοσοκόμας η οποία ήταν εξαιρετικά αγενής προς τους ασθενείς και τους παραμελούσε παρ’όλο που είχαν ανάγκη και σχεδιάζουμε να ενημερώσουμε τον κόσμο σχετικά με αυτό με όποιο μέσο διαθέτουμε… Οι βετεράνοι μας αξίζουν καλύτερη μεταχείριση και τα προβλήματα στο VA είναι πραγματικά.»
Από τότε που έγινε η δημοσίευση, έχει σχολιαστεί πάνω από 18.000 φορές και έχει 45.000 κοινοποιήσεις. Το νοσοκομείο ενημερώθηκε σχετικά με την δημοσίευση και επικοινώνησε μαζί τους, λέγοντας τους ότι κάποιοι από τους άντρες στην φωτογραφία, των οποίων τα πρόσωπα είχαν προσπαθήσει να καλύψουν η Hanna και ο Stephen, ήθελαν να κατέβει η φωτογραφία. Οι αρχές του νοσοκομείου πρότειναν να κατέβει η φωτογραφία.
Η Hanna είπε ότι αν οι δύο βετεράνοι ήθελαν να κατέβει η φωτογραφία, τότε θα έπρεπε να επικοινωνήσουν μαζί τους οι ίδιοι ή οι οικογένειες τους. Δεν εμπιστευόταν το νοσοκομείο. «Σκοπός δεν είναι να εξευτελίσουμε τους βετεράνους αυτούς. Σκοπός είναι να ενημερώσουμε για τα προβλήματα του νοσοκομείου.
Έχει να κάνει με κάτι μεγαλύτερο από μια νοσοκόμα. Δεν πρόκειται για κυνήγι μαγισσών. Είναι μια φωτογραφία του τι περνάνε πολλοί βετεράνοι, κάτι που δεν βλέπουν πολλοί εκτός κι αν πάνε σε ένα τέτοιο νοσοκομείο. Δεν λέει ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα νοσοκομεία, ούτε ότι όλοι οι εργαζόμενοι είναι έτσι. Αυτό που λέω είναι ότι το σύστημα χρειάζεται βελτίωση.
Και θα μιλήσω για όσους φοβούνται. Θα το κάνω, γιατί δεν μπορείς να τα βάλεις με μια φωτογραφία. Αν το νοσοκομείο την θεωρεί παραπλανητική, τότε έχει το δικαίωμα. Αλλά μπορώ να σας πω ότι δεν το σκηνοθέτησα.» Πράγματι, η Hanna και ο Stephen ήταν τόσο ανήσυχοι από το περιστατικό που δημιούργησαν στο Facebook μια σελίδα που ονομάζεται Help Put Veterans First.
Ένα κανάλι επικοινώνησε με την διεύθυνση του νοσοκομείου και το ζευγάρι. Η διευθύντρια, DeAnne Seekins είπε ότι οι βετεράνοι της είχαν πει ότι είχαν δεχτεί εξαιρετική περίθαλψη. Είπε ότι δεν μπορούσε να εντοπίσει τον τρίτο βετεράνο.
Ωστόσο, το κανάλι τον εντόπισε και εκείνος δήλωσε πως η περίθαλψη ήταν απαίσια. Η Seekins είπε ότι το νοσοκομείο λαμβάνει τους ισχυρισμούς για κακή εξυπηρέτηση πολύ σοβαρά. Ευχαρίστησε το ζευγάρι που κοινοποίησε το περιστατικό και έφερε την κατάσταση στο φως. Η αγενής υπάλληλος απαλλάχτηκε από τα καθήκοντα της και περνά από αξιολόγηση.
Δείτε περισσότερα για το περιστατικό στο βίντεο:
Οι σκέψεις σας;
Credit: sharetap.it