Κάποιες σπαζοκεφαλιές, απαιτούν τη χρήση της λογικής και της φαντασίας, όπως το παρακάτω μαθηματικό πρόβλημα, που φαινομενικά φαίνεται δύσκολο.
Σίγουρα, όταν αθροίζετε 8 +2 δεν περιμένετε ένα αποτέλεσμα 16106, και αν σας βγει μια τέτοια λύση τότε πρέπει να αναθεωρήσετε τις γνώσεις της αριθμητικής από το δημοτικό!
Πως θα λύσετε λοιπόν μια εξίσωση που δεν δεν σωστή; Ο δημιουργός αυτής της πρόκλησης αναμένει να την αντιμετωπίσετε σαν μια κανονική μαθηματική εξίσωση, και απλά πρέπει να σκεφτείτε λίγο εκτός από τα συνηθισμένα όρια.
Μην ανησυχείτε για τον μεγάλο αριθμό στην “απάντηση”. Σκεφτείτε το καλύτερα σαν ξεχωριστούς αριθμούς σε έναν ενιαίο που έχουν ενοποιηθεί.
Πριν τα παρατήσετε, δείτε καλύτερα τη λύση της κάθε εξίσωσης. Δείτε αν παρατηρείτε κάποιο μοτίβο ανάμεσα στους αριθμούς στο δεύτερο μέρος της κάθε εξίσωσης.
Σας αποκαλύπτουμε μια μικρή βοήθεια: πρέπει να ψάξετε για τρεις μικρότερους αριθμούς στο δεύτερο μέρος της εξίσωσης.
Να λοιπόν η λύση της σπαζοκεφαλιάς: Πρέπει να πολλαπλασιάσετε τους δύο τελεστέους, στη συνέχεια τους προσθέτετε, και τέλος τους αφαιρείτε. Έτσι στην πρώτη εξίσωση, 8 +2 , έχουμε 16 από τον πολλαπλασιασμό, 10 από την πρόσθεση και 6 από την αφαίρεση. Ενωμένα μας κάνουν το 16106. Οι υπόλοιπες εξισώσεις λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.
Καταφέρατε να βρείτε τη λύση;
Credit: diply.com