Όλοι ξέρουμε ότι οι πωλητές είναι ένα αναντικατάστατο κομμάτι ενός μαγαζιού – αλλά μερικές φορές απλά μπαίνουμε σε ένα μαγαζί για να ρίξουμε μια ματιά.
Σοβαρά.
being greeted by the lush staff pic.twitter.com/swCjPFzKJA
— fuckin druggo (@suitelifeondick) 30 Νοεμβρίου 2016
Και εδώ μπαίνουν αυτά τα πανέξυπνα καλάθια – αυτά με το πράσινο σήμα δείχνουν ότι δεν χρειάζεστε βοήθεια, ενώ αυτά με το πορτοκαλί σήμα ενημερώνουν τους πωλητές ότι χρειάζεστε όντως βοήθεια.
Στην ουσία αυτό το σύστημα βοηθά τους υπαλλήλους και τους πελάτες να μην χάνουν τον χρόνο τους και μειώνει τις άβολες ή αχρείαστες αντιδράσεις του κόσμου που απλά θέλει να ψωνίσει μόνος του. Πανέξυπνο.
Τα καλάθια αυτά χρησιμοποιούνται σε ένα κατάστημα Innisfree, μια κορεάτικη αλυσίδα με προϊόντα ομορφιάς που έχει υποκαταστήματα σε διάφορες ασιατικές χώρες. Σύμφωνα με έναν χρήστη του Reddit, όπου και ανέβηκε η φωτογραφία, αυτά τα καλάθια λύνουν ένα πρόβλημα που υπάρχει σε πολλά μαγαζιά.
Ο Redditor hand κοινοποίησε αυτή την φωτογραφία στις 8 Δεκεμβρίου όταν είδε τα καλάθια σε ένα κατάστημα κοντά στον σταθμό Gagnam στην Σεούλ.
Κάποιοι χρήστες του Reddit ανέφεραν μερικά προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν με τα καλάθια αυτά. Για παράδειγμα, τι γίνεται αν τελειώσουν τα καλάθια από μία από τις δύο κατηγορίες σε μια γεμάτη μέρα;
Ένας άλλος αναρωτιέται τι συμβαίνει αν ένας άνθρωπος που έχει πάρει πράσινο καλάθι έχει ξαφνικά μια ερώτηση για έναν υπάλληλο.
Δεν είναι το τέλειο σύστημα, αλλά αφού μπορούν κάποιοι να γλιτώσουν από την επαφή με τους πωλητές, τότε σίγουρα θεωρείται νίκη.
Εσείς τι πιστεύετε; Είναι μία καλή λύση ή απλά μας αποξενώνει λίγο ακόμα;
Credit: buzzfeed.com