Η Τράπεζα άφησε Ακάλυπτη την Επιταγή μιας Ηλικιωμένης Κυρίας. Την επόμενη μέρα τους στέλνει την ΠΙΟ έξυπνη Απάντηση!

Όποιος έχει δεχτεί ενόχληση από τράπεζα, θα καταλάβει αυτή την 56χρονη κυρία. Το γράμμα που έγραψε προς το διευθυντή της τράπεζας είναι πανέξυπνο:

Σας γράφω σήμερα για να σας ευχαριστήσω που αφήσατε ακάλυπτη την επιταγή μου με την οποία προσπάθησα να πληρώσω τον υδραυλικό μου το περασμένο μήνα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, πρέπει να μεσολάβησαν τρία δευτερόλεπτα ανάμεσα στην κατάθεση της επιταγής του και την άφιξη των χρημάτων στο λογαριασμό μου. Αναφέρομαι φυσικά, στην αυτόματη μηνιαία μεταφορά χρημάτων από τον σεμνό λογαριασμό αποταμίευσής μου. Ένας λογαριασμός που υπάρχει για 31 χρόνια. Επιπλέον, με χρεώσατε 30 ευρώ ως ένα τρόπο τιμωρίας, για την αναστάτωση που σας προκλήθηκε.

To περιστατικό με έβαλε σε σκέψεις για τον τρόπο που λειτουργεί η σχέση μου μαζί σας. Παρατήρησα ότι ενώ απαντώ σε κάθε τηλεφώνημα και γραπτή ενημέρωση, όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας, με αντιμετωπίζει ο απρόσωπος, ηχογραφημένος τηλεφωνητής που με χρεώνει επιπλέον χρέωση. Από εδώ και πέρα, επιλέγω να συνομιλώ όπως και εσείς μόνο με άμεση κατά πρόσωπο συζήτηση. Οι πληρωμές του δανείου μου πλέον δε θα γίνονται αυτόματα, αλλά θα φτάνουν στη τράπεζά σας με επιταγή, απευθυνόμενη προσωπικά και εμπιστευτικά προς έναν υπάλληλο, τον οποίο θα ορίσετε.

Μαζί με αυτό το γράμμα συμπεριλαμβάνω μια φόρμα που θέλω να συμπληρώσει με τα στοιχεία του ο υπάλληλος που θα έχετε ορίσει. Λυπάμαι που η φόρμα είναι 8 σελίδες, αλλά θέλω να γνωρίζω για αυτόν όλα όσα ξέρετε και εσείς για μένα. Τα στοιχεία να συνοδεύονται από υπογεγραμμένα έγγραφα. Κατόπιν θα δώσω στον υπάλληλό σας ένα PIN αριθμό, το οποίο θα χρησιμοποιεί σε όλες τις συναλλαγές με μένα. Λυπάμαι που δε μπορεί να είναι πιο σύντομο από 28 ψηφία, αλλά ακολουθώ την ίδια τακτική, που ορίσατε και εσείς.

Όταν θα με καλείτε, θα ακούσετε το νέο μου τηλεφωνικό σύστημα, το οποίο θα έχει τις παρακάτω επιλογές:

1. Για να κλείσετε ραντεβού μαζί μου.
2. Για να ζητήσετε μια χαμένη πληρωμή.
3. Για να μεταφέρετε τη κλήση στο σαλόνι μου σε περίπτωση που βρίσκομαι εκεί.
4. Για να μεταφέρετε τη κλήση στη κρεβατοκάμαρα σε περίπτωση που κοιμάμαι.
5. Για να μεταφέρετε τη κλήση στη τουαλέτα σε περίπτωση που με καλεί η φύση.
6. Για να μεταφέρετε τη κλήση στο κινητό μου σε περίπτωση που απουσιάζω από το σπίτι.
7. Για να επιστρέψετε στο μενού και να ακούσετε τις επιλογές 1-6.
8. Για να κάνετε ένα γενικό παράπονο ή αίτημα. Η κλήση θα τεθεί σε αναμονή, όσο θα ακούτε ένα χαρούμενο τραγουδάκι και θα περιμένετε να απαντήσει κάποιος.

Ακολουθώντας το δικό σας παράδειγμα, θα πρέπει να σας χρεώσω 50 ευρώ για αυτή τη νέα συμφωνία πληρωμής δανείου. Παρακαλώ, μεταφέρετε τα χρήματά σας στο λογαριασμό μου για να ξεκινήσει άμεσα η συναλλαγή.

Σας εύχομαι μια ευτυχισμένη και λιγότερο επιτυχημένη χρονιά!

Με ειλικρίνεια,
μια ταπεινή πελάτισσα

Credit: Funnyshare

Related posts

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκαίνια με κουβάδες – Έσταζε η οροφή

Δεν έχει άλλα δάκρυα: Αιγόκεροι και άλλα 3 ζώδια «ξεμπερδεύετε» με τον πόνο του χωρισμού σας πριν φύγει το Φθινόπωρο!

Καιρός: «Βουτιά» της θερμοκρασίας έως και 8 βαθμούς – Πού θα βρέξει σήμερα