10 Παραδείγματα έξυπνου Marketing που Χρησιμοποίησαν Πασίγνωστες Μάρκες και ξέφυγαν από τους Ανταγωνιστές τους!

Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που χρησιμοποιούν έξυπνες διαφημίσεις, με σκοπό να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Δείτε παρακάτω μερικά τέτοια παραδείγματα και που ξέρετε, ίσως μετά θελήσετε να αγοράσετε και σεις κάτι!

Red Bull

Κάποτε, για να νικήσουν τους ανταγωνιστές τους, οι εφευρέτες του Red Bull αποφάσισαν να ορίσουν την τιμή του διπλάσια από τους ανταγωνιστές τους και ζήτησαν από τους λιανοπωλητές να τοποθετούν το ποτό οπουδήποτε στα καταστήματά τους, εκτός από το τμήμα ποτών.

Taxi Mike

Αντί για εκτύπωση αφισών για την εταιρία τους, η Taxi Mike εκτυπώνει οδηγούς πόλης που περιλαμβάνουν καφέ, μπαρ και άλλα κέντρα διασκέδασης. Με άλλα λόγια, μιλάει για όλα τα μέρη της πόλης που χρειάζεται κανείς ταξί!

ΗΒΟ

Για να προωθήσει την τρίτη σεζόν του Game of Thrones, η HBO είχε μια μεγάλη σκιά ενός δράκου που εμφανίζονταν σε τυχαία σημεία, όπως στα εξώφυλλα των περιοδικών και τις σελίδες των εφημερίδων. Προβάλλονταν ακόμη και σε κτίρια, για να κάνουν την επίδραση πιο ρεαλιστική.

Τσιγάρα Marlboro

Η εταιρεία σχεδίασε χαρτοκιβώτια με κορυφές που ανοίγουν και έτσι κάποιος έπρεπε να βγάλει το πακέτο από την τσέπη του για να καπνίσει, εκθέτοντάς το σε κοινή θέα. Με αυτό τον τρόπο, το εμπορικό σήμα προσέλκυε την προσοχή του κόσμου.

ΙΚΕΑ

Οι μακριοί και καμπυλωτοί διάδρομοι των καταστημάτων, δεν έχουν δημιουργηθεί τυχαία. Αυτό, αυξάνει υποσυνείδητα την επιθυμία του πελάτη να αγοράσει κάτι που θα δει, ακόμη και αν δεν το χρειάζεται.

Harley-Davidson

Αυτός ο διάσημος παραγωγός μοτοσικλετών, καταλαμβάνει την πρώτη θέση από την άποψη των τατουάζ που ενσωματώνουν το λογότυπο της μάρκας. Όλα ξεκίνησαν, όταν η Harley υποσχέθηκε μεγάλες εκπτώσεις σε εκείνους που ήρθαν στο κατάστημα με ένα τατουάζ του λογότυπου Harley-Davidson.

Χάπια Alka-Seltzer

Αρχικά, η Alka-Seltzer έτρεξε διαφημίσεις στις οποίες ένα δισκίο έπεφτε στο νερό. Στη συνέχεια, ήρθε με μια νέα διαφήμιση στην οποία χρησιμοποιήθηκαν δύο χάπια. Με αυτό το τέχνασμα, ήθελε να διπλασιάσει τις πωλήσεις.

Pampers

Κάποτε, ένας χημικός μηχανικός με το όνομα Victor Mills είχε μια επαναστατική ιδέα, την ώρα που θέλησε να βοηθήσει την κόρη του να αλλάξει την πάνα του μωρού της. Έπρεπε να πλένει και να στεγνώνει τις πάνες ξανά και ξανά. Αυτό τον οδήγησε στην ιδέα της πάνας μίας χρήσης.

Ξυράφια για τους άνδρες και για τις γυναίκες

Οι διαφημιζόμενοι ερευνήσαν την αγορά και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι άνδρες και οι γυναίκες, προφανώς έχουν διαφορετικές συνήθειες αγορών, με τις γυναίκες να τείνουν να δαπανούν περισσότερα για τα προϊόντα ομορφιάς. Τα ξυραφάκια, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα.

Starbucks

Κάποτε, ένα κατάστημα καφέ είχε διαφορετικά έπιπλα, διαφορετική μουσική, μια διαφορετική ατμόσφαιρα και διαφορετικό service. Τι έκανε η Starbucks σχετικά με αυτόν τον ανταγωνιστή; Αγόρασε την εταιρεία … αλλά δεν έκλεισε τα καταστήματα. Αντ’ αυτού, επέβαλλε αυτές τις συνθήκες σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. Αυτό έκανε τον ανταγωνισμό μεταξύ των «αντιπάλων» ακόμη πιο ισχυρό, προσελκύοντας χρήματα και ακόμα περισσότερους πελάτες.

Credit: BrightSide

Related posts

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκαίνια με κουβάδες – Έσταζε η οροφή

Δεν έχει άλλα δάκρυα: Αιγόκεροι και άλλα 3 ζώδια «ξεμπερδεύετε» με τον πόνο του χωρισμού σας πριν φύγει το Φθινόπωρο!

Καιρός: «Βουτιά» της θερμοκρασίας έως και 8 βαθμούς – Πού θα βρέξει σήμερα