Η απομίμηση γνωστών λογοτύπων και ονομασιών είναι συνηθισμένη ειδικά στην πώληση προϊόντων που δεν είναι αυθεντικά!
“Η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας“, είχε πει ο Charles Caleb Colton τον 19ο αιώνα, πράγμα που φαίνεται να αποδεικνύεται συνεχώς, ιδιαίτερα με την πώληση απομιμήσεων. Σήμερα ολόκληρες βιομηχανίες, όπως αυτή της Κίνας στηρίζονται στην παραγωγή προϊόντων απομίμησης, μαϊμού, και την εξαγωγή τους σε όλο τον κόσμο.
Πολλές φορές αυτές οι απομιμήσεις είναι τόσο κακές που “φωνάζουν” από μακριά ότι είναι ψεύτικα. Σας παρουσιάζουμε μερικές από τις πιο αποτυχημένες απομιμήσεις που έγιναν ποτέ.
[via]