Οι τύποι σε αυτό το άρθρο είχαν να κάνουν μια δουλειά, αλλά απέτυχαν. Δεν μπόρεσαν καν να χρησιμοποιήσουν την κοινή λογική για να φτάσουν έστω στη μετριότητα.
Αυτό το τυπογραφικό λάθος σίγουρα έδινε καλύτερα το νόημα της διαφήμισης.
Αν έχεις παίξει Roller Coaster Tycoon ξέρεις αυτή την αίσθηση
Αν πας μεθυσμένος σ’ αυτή την πόρτα, μάλλον θα κοιμηθείς έξω
Ένας φαλλός για να σκαρφαλώνουν τα παιδιά…
Είμαστε εντάξει μ’ αυτό;
«Θα κρατήσει μέχρι να βάλουμε κάποια ανταλλακτικά. 600 ευρώ για τον κόπο μου.»
Αυτή η μπλούζα δεν βγάζει νόημα…
Αυτή η διαφημιστική ομάδα ήξερε ακριβώς τι σχεδίαζε
Πως νιώθουμε κάθε φορά που ένα παιδάκι αρχίζει να μιλάει για τα μίνιονς (είναι σαμπουάν φράουλα)
Αυτή η σκάλα δεν βγάζει πουθενά!
Το κατάλληλο χρώμα για μπαλάκι του γκολφ
Προσφέρει καθαριότητα στους άστεγους!
Αυτό είναι νόμιμο σε 9 πολιτείες των ΗΠΑ, αλλά δεν το κάνει και σωστό.
Δεν είναι για τη θεία σου… (aunt) Διάβασε το ξανά!
Ένα διαφορετικό σιρόπι σφενδάμου
Κάθε χρόνο, 17 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται το Λονδίνο και το Κοινοβούλιο του και τους χαιρετάνε φαλλοί… όπως και σε κάθε κοινοβούλιο στον κόσμο
Credit: diply.com