Γνωρίζουμε ότι ο χρόνος μπορεί να διαστρεβλώσει την ιστορία. Παρόλα αυτά, ακόμα πιστεύουμε σε τεράστια ψέμματα που διαιωνίζονται για εκατομμύρια ή και χιλιάδες χρόνια. Ας δούμε μερικές αλήθειες:
#1 Ο Χριστός δεν ήταν κάποιο λευκός με μακριά κυματιστά μαλλιά.
Ο Χριστιανισμός είναι η κύρια θρησκεία του Δυτικού πολιτισμού για πάνω από χίλια χρόνια τώρα. Η πιο σημαντική προσωπικότητα στη θρησκεία μας είναι ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ ο οποίος όμως απεικονίζεται ως ένας λευκός άνθρωπος με κυματιστά, χρυσαφένια μαλλιά. Γνωρίζουμε, ωστόσο, ότι ο Ιησούς κατάγεται από τη Μέση Ανατολή. Επιπλέον, οι ερευνητές συμφωνούν ότι ο Ιησούς είχε την εμφάνιση ενός άνδρα εκείνης της περιοχής και περιόδου.
Η παραπάνω εικόνα στα αριστερά απεικονίζει τον Ιησού με τα μάτια ενός καλλιτέχνη αλλά πλησιάζει πολύ περισσότερο στην πραγματική εικόνα που πιθανώς είχε ο Ιησούς παρά στην δεξιά εικόνα που έχουμε συνηθίσει εμείς.
#2 Οι Πυραμίδες της Γκίζας ήταν αρχικά λευκές.
Οι διάσημες αρχαίες Πυραμίδες της Γκίζας είναι ένα θαύμα, χωρίς αμφιβολία. Ένα θαύμα που έχει αντέξει στο χρόνο εδώ και χιλιάδες χρόνια. Την εποχή που χτίστηκαν τα μνημεία αυτά προκαλούσαν ακόμα μεγαλύτερο δέος. Οι εργάτες είχαν δουλέψει πολύ σκληρά ώστε να εξαφανίσουν τα σημάδια εργαλείων που είχαν μείνει στην εξωτερική επιφάνεια των Πυραμίδων Έτσι, οι Πυραμίδες καλύπτονταν από λείο άσπρο ασβεστόλιθο που τις έκαναν να λάμπουν από χιλιόμετρα μακριά. Με τα χρόνια ο ασβεστόλιθος φθάρηκε, λεηλατήθηκε και σε άλλες περιπτώσεις χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή άλλων κτηρίων. Αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι μόνο η βάση του. Παρόλα αυτά, σε λίγα σημεία υπάρχει ακόμα ο αρχικός ασβεστόλιθος πάνω στις Πυραμίδες.
#3. Το Άγαλμα της Ελευθερίας στην Νέα Υόκρη είναι εμπνευσμένο από τον Κολοσσό της Ρόδου.
Η ιστορία του Αγάλματος της Ελευθερίας κατά πολύ προηγείται χρονικά από την απλή εικασία ότι αυτό χτίστηκε για να αναπαραστήσει την απελευθέρωση της Αμερικής από τον αποικιοκρατικό ζυγό. Αν και είναι πραγματικότητα πως το Άγαλμα ήταν δώρο των Γάλλων προς την Αμερική για τον εορτασμό της απελευθέρωσης τους, ο Γάλλος γλύπτης Φρεντερίκ Ωγκύστ Μπαρτολντί προσπάθησε να αποτυπώσει με σύγχρονα μέσα το μέγεθος, την τεχνική και τον συμβολισμό του Κολοσσού της Ρόδου το οποίο λέγεται ότι διακρινόταν από την είσοδο του λιμένα της Ρόδου. Το μέγεθος των δύο μνημείων λέγεται ότι είναι περίπου το ίδιο.
#4. Οι βελοσιράπτορες είχαν φτερά.
Οι διάσιμες απεικονίσεις του δεινοσαύρου βελοσιράπτορα τον δείχνουν να έχει ένα τυπικό φολιδωτό δέρμα όπως της σαύρας. Ωστόσο, αυτή η απεικόνιση οφείλεται συγκεκριμένα στην εμφάνιση που είχε ο βελοσιράπτορας στη ταινία Jurassic Park. Στην πραγματικότητα οι βελοσιράπτορες αν και δεν μπορούσαν να πετάξουν ήταν καλυμμένοι με φτερά. Αυτή η ανακάλυψη έγινε το 1998 από τους παλαιοντολόγους στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Αμερικής. Η ζημιά, όμως, είχε γίνει ήδη πέντε χρόνια νωρίτερα από τον Σπίλμπεργκ και τον κινηματογραφικό του στρατό.
#5. Οι Αρχαίοι γνώριζαν ότι η Γη είναι στρογγυλή.
Πιστεύεται στη Δύση πως ο Κολόμβος όχι μόνο ανακάλυψε την Αμερική αλλά γελοιοποίησε και την ιδέα ότι η Γη είναι επίπεδη με το ταξίδι του. Σήμερα γνωρίζουμε ότι λανθασμένα δώθηκαν τα εύσημα στον Κολόμβο αφού και για τις δύο “ανακαλύψεις “ του βρέθηκαν στοιχεία ότι κάποιοι τον είχαν προλάβει πολλά χρόνια πριν. Εκτός από τον Θαλή, έχουμε στοιχεία πως και άλλοι λόγιοι όπως ο Πυθαγόρας και ο Αριστοτέλης γνώριζαν πως η Γη είναι στρογγυλή.
#6. Οι Νίντζα είχαν κανονική εμφάνιση.
Στις ταινίες και σε άλλες σύγχρονες αναπαραστάσεις βλέπουμε τους Νίτζα ντυμένους με μαύρα ρούχα και μάσκες. Στην πραγματικότητα, οι Νίντζα ήταν καλά εκπαιδευμένοι μισθοφόροι που έπρεπε να είναι δεξιοτέχνες μεταξύ άλλων και στο να είναι διακριτικοί. Έτσι, ντυνόντουσαν σαν απλοί αγρότες, καλόγεροι, έμποροι κλπ. Στο κάτω κάτω αν ήθελαν να εντοπίσουν και να πλησιάσουν τον στόχο τους δεν θα ήθελαν να γίνουν αντιληπτοί από την ενδυμασία τους που φωνάζει “είμαι νίντζα” .
7. Tα αρχαία ελληνικά αγάλματα ήταν χρωματισμένα
Οι αρχαιολόγοι έχουν συγκεντρώσει αρκετά στοιχεία από αρχαία κείμενα που αποδεικνύουν πως τα εμβληματικά αρχαία ελληνικά αγάλματα ήταν κάποτε χρωματισμένα με φανταχτερά χρώματα. Σε μερικά κείμενα βρέθηκαν και εικονογραφήσεις βαμμένων αγαλμάτων. Με το πέρασμα των χρόνων η διάβρωση και η φυσική φθορά εξαφάνισε το χρώμα από τα πετρώματα. Ωστόσο, οι καλλιτέχνες της Αναγέννησης εμπνεύστηκαν από τον μινιμαλισμό των λευκών αγαλμάτων που αντιπροσώπευε τις ιδέες τους για απλότητα και δύναμη εξού και η ονομασία έργων από εκείνη την εποχή ως “ελληνικό στυλ”.
Πηγή:tilestwra.com