Ο Πελάτης Έκανε έναν Μορφασμό, όταν Άνοιξε το Αναψυκτικό του. Μετά, Βρήκε Μέσα ΑΥΤΟ το Αστείο Σημείωμα!

Οι γραπτές προειδοποιήσεις και οδηγίες σε προϊόντα μερικές φορές δεν εκτιμώνται όσο πρέπει. Οι περισσότεροι δεν τις διαβάζουν, επειδή τα προϊόντα δεν χρειάζονται εξήγηση για το πώς χρησιμοποιούνται. Αλλά αυτοί που γράφουν αυτά τα κείμενα είναι τόσο δημιουργικοί με τα μηνύματα τους, που κατάφεραν να τραβήξουν την προσοχή των πελατών και τους έκαναν να γελάσουν.

1. Η τελευταία γραμμή φαίνεται λίγο άσχετη.

2. Τα πολυτελή προϊόντα έχουν ευφάνταστες ετικέτες.

3. Τα λέει όλα.

4. Ελπίζουμε αυτό να τραβήξει την προσοχή των επιβατών.

5. Τους ενδιαφέρει πάνω από όλα το καλό του παιδιού.

6. Δεν χρειάζεται να πει το προφανές.

7. Έχουν αίσθηση του χιούμορ.

8. Ευτυχώς που έχει οδηγίες.

9. Είναι αρκετά ξεκάθαρο.

10. Σκληρό, αλλά αληθινό.

11. Χρήσιμο κόλπο την στιγμή που το χρειάζεσαι.

12. Αυτή η συμβουλή ισχύει όντως.

13. Δεν γίνεται να μην το διαβάσεις μέχρι το τέλος.

14. Χρήσιμες οδηγίες.

15. Μάλλον θα επιλέξουμε την πρώτη επιλογή.

16. Δεν ξέρουμε τι είναι πιο αστείο: το λεπτομερές σκίτσο ή οι οδηγίες που είναι μεταφρασμένες σε τόσες γλώσσες;

17. Πολύ σωστό!

18. Δεν χρειάζονται λόγια.

19. Ασυνήθιστη τακτική του μάρκετινγκ.

19. Ασυνήθιστη τακτική του μάρκετινγκ.

Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να είναι περήφανοι για την δουλειά τους. Μακάρι όλοι να είχαν τόσο χιούμορ στην καθημερινότητα τους – ο κόσμος θα ήταν σίγουρα πιο ευχάριστος!

Credit: Hefty

Related posts

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκαίνια με κουβάδες – Έσταζε η οροφή

Δεν έχει άλλα δάκρυα: Αιγόκεροι και άλλα 3 ζώδια «ξεμπερδεύετε» με τον πόνο του χωρισμού σας πριν φύγει το Φθινόπωρο!

Καιρός: «Βουτιά» της θερμοκρασίας έως και 8 βαθμούς – Πού θα βρέξει σήμερα