«Έκοψα τελείως την Ζάχαρη για μόλις 30 μέρες και ΙΔΟΥ τα απίστευτα Αποτελέσματα!» - Fanpage

«Έκοψα τελείως την Ζάχαρη για μόλις 30 μέρες και ΙΔΟΥ τα απίστευτα Αποτελέσματα!»

Αυτή είναι η Arielle. Είναι εθισμένη στην ζάχαρη.

53

Για την Arielle η ζάχαρη είναι σαν ναρκωτικό – τόσο εθισμένη είναι. Αυτή είναι μια λίστα με τους διαφορετικούς τρόπους που αναφέρεται η ζάχαρη σε διάφορα προϊόντα:

54

Πολλοί πιστεύουν ότι η ζάχαρη κρύβεται μόνο στα γλυκά, αλλά αυτό που δεν συνειδητοποιούν είναι ότι η ζάχαρη κρύβεται στο 74% των συσκευασμένων τροφίμων. Αυτό περιλαμβάνει και το ψωμί, τις σάλτσες, κλπ. Η πρόσθετη ζάχαρη αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο, παχυσαρκία, υψηλή πίεση και χοληστερίνη.

Προτείνεται στις γυναίκες να καταναλώνουν το μέγιστο 24 γραμμάρια (ή 6 κουταλάκια του γλυκού) πρόσθετης ζάχαρης τη μέρα. Ξέρατε πόση ζάχαρη περιέχει ένα κουτάκι Coca-Cola; 10 κουταλάκια! Αυτό ξεπερνά κατά πολύ την συνιστώμενη δόση. Δοκιμάστε να υπολογίσετε την ποσότητα πρόσθετης ζάχαρης που καταναλώνετε καθημερινά. Τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν!

Για ποιο λόγο αποφάσισε η Arielle να κόψει την ζάχαρη για ένα μήνα;

Η Arielle γενικά ακολουθεί υγιεινό τρόπο ζωής, μαγειρεύει μόνη της, δεν πίνει και γυμνάζεται 6 φορές την εβδομάδα. Επίσης, προπονείται για να συμμετάσχει σε ημιμαραθώνιο.

Αλλά η αγάπη της για την ζάχαρη καμιά φορά την οδηγεί σε υπερβολές και παρασπονδίες και καταλήγει να παίρνει βάρος χωρίς λόγο, ενώ η ζάχαρη της προκαλεί πονοκεφάλους και πτώση στα επίπεδα ενέργειας. Αποφάσισε να την μειώσει, λοιπόν, την ζάχαρη για να δει πώς επηρεάζει αυτό το σώμα της.

Οι στόχοι της:

-Περισσότερη ενέργεια
-Πιο καθαρό δέρμα
-Λιγότεροι πονοκέφαλοι
-Βελτίωση του προγράμματος γυμναστικής της
-Μείωση των λιγούρων
-Βελτίωση της υγείας της
-Απώλεια βάρους
-Εξοικονόμηση χρημάτων
-Εστίαση σε μη επεξεργασμένα τρόφιμα
-Βελτίωση της σχέση της με την ζάχαρη

Οι κανόνες:

-Να ολοκληρώσει το πρόγραμμα αποτοξίνωσης 30 ημερών
-Απαγορεύεται οποιαδήποτε μορφή πρόσθετης ζάχαρης
-Επιτρέπεται μόνο η φυσική ζάχαρη που υπάρχει στα τρόφιμα (στα φρούτα και τα γαλακτοκομικά)
-Απαγορεύονται οι τεχνητές, γλυκαντικές ουσίες
-Απαγορεύονται τα πρόσθετα ποτά σε ροφήματα και τα αλκοολούχα ποτά με γεύση
-Το μέγιστο 5 φρούτα τη μέρα (το έθεσε ως όριο για να μην χρησιμοποιήσει τα φρούτα σαν υποκατάστατο της ζάχαρης και το παρακάνει)

Τις μέρες πριν ξεκινήσει την αποτοξίνωση, έκανε σαν αρκούδα που προετοιμαζόταν για την χειμερία νάρκη.

55

Μια μέρα πριν την αποτοξίνωση, μάλιστα, έμαθε ότι ένα από τα αγαπημένα της προϊόντα περιέχει πρόσθετη ζάχαρη, παρ’όλο που ισχυρίζεται ότι είναι φυσικό!

56

Τα ψώνια του σούπερ μάρκετ:

57

Πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα του ενός μήνα, έψαξε και βρήκε συνταγές στο διαδίκτυο και έκανε ένα αναλυτικό πρόγραμμα των γευμάτων της, κάτι που την βοήθησε πολύ. Δυσκολεύτηκε ωστόσο να βρει τρόφιμα που πραγματικά δεν περιέχουν ζάχαρη, αφού πολλές συσκευασίες μπορεί να είναι παραπλανητικές.

Δείτε μερικά από τα φαγητά που έτρωγε:

58

Αποτελέσματα

59

Τα αποτελέσματα του προγράμματος αποτοξίνωσης από την ζάχαρη για ένα μήνα στην Arielle:

-Περισσότερη ενέργεια: ναι
-Πιο καθαρό δέρμα: όχι και τόσο
-Λιγότεροι πονοκέφαλοι: ναι (αλλά είχε μερικούς τις πρώτες μέρες της αποτοξίνωσης)
-Βελτίωση του προγράμματος γυμναστικής της: ναι
-Μείωση των λιγούρων: ναι
-Βελτίωση της υγείας της: ναι (βασισμένη στο γεγονός ότι ένιωθε καλύτερα)
-Απώλεια βάρους: ναι (έχασε 7,5 εκατοστά από γοφούς και μέση)
-Εξοικονόμηση χρημάτων: ναι (ξόδεψε κατά μέσο όρο 50 δολάρια λιγότερα την εβδομάδα)
-Εστίαση σε μη επεξεργασμένα τρόφιμα: σίγουρα
-Βελτίωση της σχέση της με την ζάχαρη: θα το δουλέψει κι άλλο

Τελικές σκέψεις:

H αποτοξίνωση από την ζάχαρη είναι δύσκολη και σίγουρα δεν είναι για όλους. Η Arielle έμαθε να διαβάζει τις ετικέτες των τροφίμων και μείωσε πολλά είδη τροφών (όπως καραμέλες και βιταμίνες). Μερικά ακόμη σημαντικά πράγματα που έμαθε:

-Το κλειδί της επιτυχίας ήταν ότι σχεδίασε εκ των προτέρων τα γεύματα της. Έτσι εξοικονόμησε χρόνο και χρήματα.
-Η έμφαση σε πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά την έκανε να αισθάνεται γεμάτη για περισσότερη ώρα και έτρωγε περισσότερα σνακ από ό,τι συνήθως.
-Διασκέδασε πολύ το μαγείρεμα με υγιεινά τρόφιμα και τα πειράματα που έκανε στις γεύσεις.
-Η αποτοξίνωση και η επιστροφή στην ζάχαρη της άνοιξε τα μάτια και της έμαθε ότι πρέπει να προσέχει τα υλικά των προϊόντων που αγοράζει. Θα συνεχίσει να τρώει ζάχαρη, γιατί ξέρει ότι δεν γίνεται αλλιώς, αλλά θα την καταναλώνει με σύνεση. Επίσης, σκοπεύει να αντικαταστήσει τις γλυκαντικές ουσίες με μέλι και να σταματήσει να αγοράζει προϊόντα «χωρίς ζάχαρη».

Εσείς τι σχέση έχετε με την ζάχαρη;

Credit: buzzfeed.com

Αφήστε το σχόλιο σας: