Ζουμερή, με καμπύλες και αναλογίες στα πρότυπα της εποχής. Με αυτά τα χαρακτηριστικά έχει μείνει στο μυαλό όλων μας το κορμί της Αλίκης Βουγιουκλάκη, το οποίο σε συνδυασμό με το αλαβάστρινο πρόσωπό της, την ομορφιά και το μπρίο της, συνέθεταν την εικόνα της απόλυτης Ελληνίδας σταρ που αγαπήθηκε όσο καμία άλλη.
Ένα σπάνιο φωτογραφικό κλικ που ήρθε στο φως της δημοσιότητας μέσω του instagram του δημοσιογράφου Χρήστου Κωνσταντίνου, απεικονίζει το κορμί της Αλίκης Βουγιουκλάκη χωρίς καθόλου ρετούς και χωρίς κανενός είδους φίλτρο, όπως απαθανατίστηκε από τον προσωπικό της φωτογράφο, Κλεισθένη Δασκαλάκο.
Αλίκη Βουγιουκλάκη | Η άγνωστη «σωσίας» που την αντικατέστησε στη «Νεράιδα και το Παλικάρι» και δεν την κατάλαβε κανείς
Ήταν το 1972 και η Αλίκη Βουγιουκλάκη βρισκόταν στο εξοχικό της σπίτι στον Θεολόγο και διάβαζε ένα βιβλίο, φορώντας μόνο το μαγιό της. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, εκείνο το καλοκαίρι, η Αλίκη Βουγιουκλάκη έκανε τα γυρίσματα της ταινίας «Η Μαρία της σιωπής».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Xristos Konstantinou (@xristoskp)
«1972. H Αλίκη Βουγιουκλάκη φορώντας ένα μαγιό σε κοραλί απόχρωση είναι ξαπλωμένη στον καταπράσινο κήπο του εξοχικού της στον Θεολόγο και διαβάζει ένα βιβλίο ενώ ο φακός του αγαπημένου της φωτογράφου και καλού της φίλου Κλεισθένη την απαθανατίζει.
Η αγαπημένη ηθοποιός λάτρευε το εξοχικό της και όποτε έπεφτε η χειμερινή αυλαία των θεατρικών της υποχρεώσεων πήγαινε κατευθείαν εκεί προκειμένου να ξεκουραστεί.
Κάτι που εκείνη την περίοδο είχε μεγάλη ανάγκη διότι η σεζόν 1971 – 1972 ήταν για την ίδια ιδιαίτερα φορτωμένη επαγγελματικά αφού εγκαινίασε το δικό της πια θέατρο. Το θέατρο Αλίκη άνοιξε τις πόρτες του ανεβάζοντας με μεγάλη επιτυχία το έργο του Γεωργίου Ρούσσου ‘Βασίλισσα Αμαλία’ σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Παπαμιχαήλ με τον ίδιο να κρατάει και το πρωταγωνιστικό ρόλο στο πλάι της Αλίκης.
Μεταξύ των ηθοποιών που συμμετείχαν ήταν οι: Μάνος Κατράκης, Σπύρος Καλογήρου, Νίκος Γαλανός, Χρήστος Καλαβρούζος. Μετά από πρόταση της Αλίκης, στις πρώτες παραστάσεις συμμετείχε και η Νόνικα Γαληνέα που στη μετά αντικαταστάθηκε από την Καίτη Πάνου.
Επίσης, εκείνο το καλοκαίρι του 1972 γύρισε και την τελευταία της ταινία σε παραγωγή Φίνος Φιλμ. Ήταν το κοινωνικό δράμα ‘Η Μαρία της Σιωπής’ σε σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη που έκανε πρεμιέρα την 1η Ιανουαρίου του 1973.Με αυτή την ταινία η ηθοποιός που λατρεύτηκε όσο καμία άλλη αποχαιρέτησε εκείνη την χρυσή εποχή του Ελληνικού κινηματογράφου», αναφέρει ο δημοσιογράφος στη λεζάντα που ακολουθεί το σπάνιο κλικ.