Η οδηγία που είχε δώσει ο δάσκαλος ήταν να περιγράψουν το σπίτι του και μπορούσαν να χρησιμοποιήσου έως 250 λέξεις.
Μία υπέροχη έκθεση που προκάλεσε αίσθηση έγραψε μια μαθήτρια και ο δάσκαλός της Τάσος Παπαναστασίου, μοιράστηκε το γραπτό της με τους φίλους στο Facebook. Το θέμα της έκθεσης ήταν «το σπίτι μου» (Η οδηγία ήταν να περιγράψουν το σπίτι τους. Η κοπέλα περιέγραψε με τα πιο όμορφα λόγια το σπίτι της και ο δάσκαλος τη συνεχάρη, γράφοντας στο τέλος «Μπράβο. είσαι ένα σπουδαίο κορίτσι».
Μετά από την διάδωση που είχει η έκθεση μέσω των κοινωνικών δικτύων ο δάσκαλος έγραψε
Είδες τι έγινε με το κείμενό σου στο διαδίκτυο; Είδα, κύριε. Πρέπει να είσαι περήφανη. Είμαι. (λαμπερό χαμόγελο) Υ.Γ. Το κείμενο γράφτηκε από το παιδί. Πολλά τέτοια κείμενα γράφονται από τα παιδιά μας, σε πάρα πολλά σχολεία της πατρίδας μας, όταν τα εμπιστευόμαστε και όταν τους δίνουμε τη δυνατότητα να εκφράσουν τον εαυτό τους και να γράψουν χωρίς τον φόβο της κόκκινης μολυβιάς. Τα κειμενικά είδη, η παραγωγή γραπτού λόγου στο δημοτικό σχολείο, διδάσκονται ως τρόπος έκφρασης και δημιουργίας και όχι ως τρόπος εξέτασης και αξιολόγησης. Σας ευχαριστώ για τις κοινοποιήσεις και τα μοιράσματα και για τον σεβασμό στην προσωπικότητα του παιδιού