Ξέσπασμα υπαλλήλου σε σούπερ μάρκετ: Σταματήστε να μας συμπεριφέρεστε σαν να είμαστε σκλάβοι σας!

Ένα κείμενο που παραθέτει ένας εργαζόμενος σούπερ μάρκετ που εκφράζει τα παράπονα του στους πελάτες, ζητώντας τον απαραίτητο σεβασμό.

Διαβάστε το κείμενο

Εργαζόμενος σε σούπερ μάρκετ εδώ…τις τελευταίες 3 εβδομάδες ζούμε ένα καθημερινό black friday με αμέτρητους πελάτες σαν “ζόμπι” να μας χτυπάνε τις πόρτες από τις 7.30 (!!) το πρωί για να μπούνε μέσα..

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε έκτακτα μέτρα ειδικά για τις ευάλωτες ομάδες ηλικιωμένων και όμως το 80% των πελατών είναι τέτοιων ηλικιών …αρκετοί από αυτούς μας συμπεριφέρονται σαν σκλάβους να εξυπηρετούμε λες και είμαστε στα zara και να τρέχουμε μεταξύ ταμείου και αποθήκης για να τσεκάρουμε αν μας έχουν ξεμείνει χαρτιά τουαλέτας και αντισηπτικά …οι ίδιοι που μας ζητάνε μάσκες οινοπνεύματα και τζελ χεριών είναι οι ίδιοι που βήχουν μες τα μούτρα μας, μας ακουμπάνε ενώ τρέχουμε κυριολεκτικά να γεμίσουμε ράφια και μας έχουν κάνει τσιφλίκι τους , φτύνουν το δάχτυλο που θα μας μετρήσουν τα χαρτονομίσματα η θα φτύσουν να ανοίξουν τη σακούλα …

Παιδιά ηρεμήστε είναι μια δύσκολη κατάσταση και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα και ανθρωπιά .

Το να γεμισεις ένα καρότσι με μακαρόνια και να μην αφήσεις για τον συνάνθρωπο σου ούτε ένα σακουλάκι φιδέ δεν θα σε σώσει

Το να αδειάσεις το χαρτί υγείας λες και θα μείνεις στο σπίτι για 3 μήνες δεν θα σε κάνει προνοητικο..

Το να συμπεριφέρεσαι σαν Ορκ και να φωνάζεις σε ένα απλό υπάλληλο επειδή δεν έχει μάσκες και το ζαμπόν χωρίς γλουτένη που θες δεν θα σε κάνει καλό χριστιανό όπως διατυμπανίζεις..

Υποχρέωση να σεβόμαστε ο ένας τον άλλος

Η ουρά στα ταμεία δεν είναι βίτσιο μας ..είμαστε 15-20 άνθρωποι κ τρέχουμε από τις 5 το πρωί να σου γεμίσουμε τα ράφια και δεν μπορούμε όλοι να είμαστε πάντα παροντες η μπορει να μην έχουμε τόσα ταμεία που να υποστηρίξουν τέτοιο κύμα

Σταμάτα να ζητάς υπεύθυνο με το παραμικρό και κυρίως σταματά να ζητάς απολύσεις και παραδειγματικές τιμωρίες από κάποιον που νομίζεις ότι δεν σε εξυπηρετησε σωστά. Σαφώς και θα υπάρχει κάποιος που θα σου μιλήσει πιο κοφτά ή λίγο πιο αδιάφορα αλλά σκέψου ότι είναι εκεί και τρέχει να εξυπηρετήσει το σύνολο και οχι εσένα που θες να σε πάρουν από το χεράκι να σε ξεναγήσουν στα 600τμ για να σου βρίσκουν τα πράγματα της λίστας σου .. επίσης πολλοί βάζουν σε κίνδυνο τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους για να είναι εκεί ..σεβασου αυτόν που βλέπεις να στάζει ιδρώτα να ανεβάσει μια παλέτα μακαρόνια ενώ περνανε όλοι από πάνω του κυριολεκτικά και μην στραβωνεις αν σου δείξει που θα βρεις αυτό που ψάχνεις και δεν στο φέρει στο χεράκι σου ..

Σε περιόδους οικονομικής κρίσης εν μέσω πανδημίας είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε και εμείς τον πελάτη αλλά και ο πελάτης τους υπαλλήλους όλων των καταστημάτων μικρών και μεγάλων

Το “είναι η δουλειά σου να κάθεσαι να εξυπηρετείς και πληρώνεσαι για να τρέχεις” θα ήθελα να βάλετε στην θέση μας τα παιδιά/ εγγόνια ανήψια /φιλους σας όπως και εμεις σας προσέχουμε και βαζουμε στην άκρη την υγεία μας για να είμαστε εκεί από τα χαράματα για 10-12 ώρες σερί μακρυά απο οικογένεια /προσωπική ζωή και κουβαλάμε πόνους κακή ψυχολογία και πίεση γιατι “πληρωνομαστε από αυτό ”

Θα τελειώσει όλο αυτό ..υπομονή σε όλους μας/σας..

Related posts

Θρήνος και συγκίνηση στη Λαμία: 54χρονος σκοτώθηκε σε τροχαίο, το σκυλάκι του σώθηκε και τον περίμενε δίπλα να γυρίσει (video)

Συγκλονίζει Έλληνας Πιλότος: «Μου εμφανίστηκε η Παναγία και ο Χριστός και με επανέφεραν στην ζωή»

Τι κάνει η ψυχή τις πρώτες δύο μέρες μετά τον θάνατο; – Οι ψυχές ζουν και…