Η μεγαλύτερη ωρολογοποιία του κόσμου, η ελβετική εταιρεία Swatch, παρουσίασε το αντίπαλο δέος του SmartWatch της Apple, το «Swatch Touch Zero One».
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail, η εταιρεία σχεδιάζει να τοποθετήσει φθηνά προγραμματιζόμενα τσιπ στα ρολόγια της, τα οποία θα επιτρέπουν στους χρήστες τους να κάνουν μέχρι και πληρωμές με ένα… κούνημα του καρπού τους.
Η Swatch Group θα αρχίσει να προσφέρει τα ρολόγια με τσιπ near field communication (NFC) μέσα σε δύο μήνες, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου για τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας, τα οποία δημοσιοποιήθηκαν πριν από λίγο καιρό.
Η στρατηγική της ελβετικής ωρολογοποιίας φαίνεται να περιστρέφεται γύρω από τη δημιουργία ρολογιών με διαφορετικά ατομικά, τεχνολογικά χαρακτηριστικά σε κάθε μοντέλο, αντί να συμπεριλάβει «τα πάντα» σε ένα μόνο μοντέλο δημιουργώντας ένα all-in-one smartwatch που θα συνδυάζει πολλές λειτουργίες.
«Είμαστε οι πρωταθλητές του κόσμου στην ενσωμάτωση έξυπνων λειτουργιών σε ρολόγια» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Nick Hayek. «Δε θέλουμε να παράγουμε ένα μίνι κινητό τηλέφωνο καρπού. Άλλοι μπορούν να το κάνουν αυτό», είπε χαρακτηριστικά.
Το Apple watch αναμένεται να κυκλοφορήσει σε εννέα χώρες στον ερχόμενο Απρίλη στην τιμή των 349 δολαρίων για το μικρότερο μοντέλο και στα 549 δολάρια για τη στάνταρ εκδοχή, σημειώνει το ίδιο δημοσίευμα, ενώ το high-end ‘Edition’ watch θα πωλείται στην τιμή των 10.000 δολαρίων.
Η Swatch ετοιμάζει και μια σειρά «έξυπνων, αθλητικών ρολογιών» (Swatch Touch) τα οποία θα συνδέονται με smartphone μέσω Bluetooth.