Κοιτάζετε ένα έργο τέχνης και θέλετε να μάθετε περισσότερα γι΄ αυτό; Σύντομα θα μπορείτε να το… «Shazam».
Το Shazam, η διάσημη εφαρμογή που χρησιμοποιούν πάρα πολλοί χρήστες και δημιουργήθηκε με σκοπό να αναγνωρίζει τραγούδια μέσα από ελάχιστα δευτερόλεπτα μουσικής, πρόκειται να προσθέσει και δυνατότητα αναγνώρισης αντικειμένων, όπως φαγητό, πίνακες ζωγραφικής και βιβλία.
Η εταιρεία που εδρεύει στο Λονδίνο και βρίσκεται πίσω από την εφαρμογή αυτή, έχει ήδη συγκεντρώσει 30 εκατ. δολάρια για να χρηματοδοτήσει το νέο της εγχείρημα.
«Το Shazam χρησιμοποιείται ήδη ως ρήμα» σχολίασε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας μιλώντας στο Reuters στο πλαίσιο της παγκόσμιας έκθεσης Mobile World Congress στη Βαρκελώνη. «Θέλουμε να επεκτείνουμε τις δυνατότητες που μπορεί να έχει ο χρήστης με το Shazam. Το γνωστό σε όλους μπλε κουμπί θα παραμείνει στη home screen, όμως θα μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα».
Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμη λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργεί η νέα υπηρεσία, ωστόσο μία πιθανότητα είναι ότι θα μπορούσε να λειτουργεί με βάση bar codes, αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής MailOnline.