10 Απλοί Τρόποι να αποφεύγουμε τις Παγίδες που βάζει το Μυαλό μας. Ειδικά ο #6 είναι Χρυσός! - Fanpage

10 Απλοί Τρόποι να αποφεύγουμε τις Παγίδες που βάζει το Μυαλό μας. Ειδικά ο #6 είναι Χρυσός!

Μερικές φορές φαίνεται λες και όλη μας η ζωή είναι μία συνεχής μάχη με τα συναισθήματα, την τεμπελιά και τους πειρασμούς. Και δυστυχώς, η νίκη δεν είναι πάντα με το μέρος μας. Ωστόσο, με μερικά ψυχολογικά τρικ,  μπορείτε εύκολα να αντιμετωπίσετε όποιο πρόβλημα και αν σας παρουσιαστεί. 

Έτσι, σκεφτήκαμε να φτιάξουμε αυτή τη λίστα με 10 τρόπους που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό σας και να μπορέσετε να πάρετε τον έλεγχο της ζωής σας.

1. Ναι είστε ευγενικοί με τον εαυτό σας

43

Μάθετε να συγχωρείτε τον εαυτό σας, να γιορτάζετε τις επιτυχίες και να μην σας καταδικάζετε για τα λάθη σας. Γιατί όταν τιμωρείτε τον εαυτό σας, αυτό θα σας στρέψει προς όλα εκείνα που προσπαθείτε να αποφύγετε.

2. Σταματήστε να δέχεστε δωρεάν πράγματα

44

Όλοι βλέπουμε καθημερινά προσφορές και δωρεάν υπηρεσίες παντού. Είναι καλύτερο να μην τις δέχεστε γιατί μακροπρόθεσμα θα σας βάλουν σε πολύ μεγάλα έξοδα. Μπορεί να μην το καταλαβαίνετε αλλά το μυαλό μας βλέπει αυτές τις δωρεές σαν μια μορφή χρέους που πρέπει να ξεπληρώσει – και θα νιώθετε πως χρωστάτε κάτι. Έτσι, θα κάνετε μία λάθος αγορά ή θα δεχτείτε μία αυξημένη τιμή σαν αποδεκτή.

3. Διαβάστε όσα πιο πολλά βιβλία μπορείτε, αλλά κάντε το σιγά σιγά.

45

Όταν διαβάζουμε, το μυαλό μας κοιτάει συνεχώς πόσο ακόμα έχουμε μέχρι να τελειώσει το βιβλίο. Αυτό το πιέζει ακόμα περισσότερο αφού δεν του αρέσουν τα μακροχρόνια σχέδια, επειδή χρειάζεται να ξοδέψει πολύ ενέργεια σ’αυτά. Αντί γι’αυτό στοχεύστε κάθε μέρα να διαβάζετε 10-12 σελίδες.

4. Γυμνάστε το μυαλό σας όπως γυμνάζετε το σώμα σας.

46

Οπτικοποιήστε τις επιθυμίες σας – όχι τα υλικά που θα θέλατε, αλλά τις δεξιότητες και τις ελπίδες σας. Όπως το αίμα τρέχει στις φλέβες όταν σηκώνετε βάρη, έτσι και το μυαλό αντιδράει στο πνευματικό ‘φορτίο’ μίας άσκησης οπτικοποίησης. Αυτό θα σας δώσει περισσότερο κίνητρο για να πετύχετε τους στόχους σας.

5. Μην χαλάτε τον χρόνο σας μιλώντας όταν είστε στο γυμναστήριο.

47

Η έντονη άσκηση ή το υπερβολικό άγχος μας κάνουν πιο ομιλητικούς από συνήθως. Σε τέτοιες στιγμές είναι πιο εύκολο να αποκαλύψετε κάτι που δεν πρέπει. Αυτό θα πρέπει να το θυμάστε ιδιαίτερα εάν πηγαίνετε γυμναστήριο με συναδέλφους ή ανθρώπους που γνωρίζετε.

6. Σταματήστε να παίζετε με το smartphone

48

Αν θέλετε πραγματικά να φροντίσετε τον εαυτό σας, ξεκινήστε κάποιο άθλημα. Με την φυσική άσκηση, περισσότερο αίμα πηγαίνει στον εγκέφαλο και αυτό τον βοηθάει να παραμένει σε εγρήγορση, περισσότερο από οποιοδήποτε παιχνίδι σε μία οθόνη.

7. Σπάστε ένα σύνθετο πρόβλημα σε μικρότερα κομμάτια

49

Έτσι, το μυαλό θα σταματήσει να σκέφτεται τις δυσκολίες και αντιθέτως θα στρέψει την προσοχή του στο ίδιο το πρόβλημα.

8. Βάλτε το πίσω στο ράφι

50

Σας αρέσει να κάνετε βόλτες στα μαγαζιά, αλλά δεν μπορείτε να αντισταθείτε στις αυθόρμητες αγορές; Ο λόγος γι’αυτό είναι γνωστός και λέγεται ντοπαμίνη, η ‘ορμόνη της επιθυμίας’. Αρχίζει να κυλάει τη στιγμή που το μάτι μας βλέπει κάτι ενδιαφέρον. Όταν το ακουμπάμε, εκλύεται ακόμα περισσότερη από την ορμόνη αυτή.

Το αίμα ανεβαίνει στο κεφάλι, η καρδιά χτυπάει πιο δυνατά και πριν το καταλάβεις, έχεις βάλει κάτι εντελώς άχρηστο στο καρότσι σου. Η λύση είναι απλή: κρατήστε τα χέρια σας στις τσέπες και να ψωνίζετε με λίστα.

9. Σταματήστε να τρώτε όταν νιώθετε πως έχετε χορτάσει.

51

Αυτό το απλό αλλά έξυπνο κόλπο θα σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερο, Απλά πάρτε το πιάτο από μπροστά σας ή καλύψτε το με μία χαρτοπετσέτα. Έτσι, θα κόψετε την παραγωγή της ντοπαμίνης. Ο εγκέφαλος βλέπει το φαγητό σας επιβράβευση, όταν το βλέπετε ή το μυρίζετε. Έτσι, απλά ξεφορτωθείτε το πιάτο. Η επιθυμία θα σταματήσει μέσα σε λεπτά.

10. Χαμηλώστε τα φώτα σε κάθε δωμάτιο μία ώρα πριν τον ύπνο.

52

Έτσι θα μπορείτε να κοιμάστε αρκετά. Η μείωση στο φως δίνει ένα σήμα στον εγκέφαλο πως ήρθε η ώρα να ξεκουραστεί. Τότε, ξεκινάει η παραγωγή της μελατονίνης, η οποία ρυθμίζει τον κιρκαδικό ρυθμό. Ο μεταβολισμός πέφτει και σιγά σιγά το σώμα μπαίνει σε ‘λειτουργία ύπνου.’

Εσείς έχετε κάποιο άλλο κόλπο να προτείνετε;

Credit: brightside.me

Αφήστε το σχόλιο σας: