Η Heinz επιστρατεύει χαριτωμένα σκυλάκια, για να πιάσουν τόπο τα εκατομμύρια που θα δώσει για να διαφημιστεί στο Super Bowl.
Το πεντηκοστό Super Bowl πλησιάζει και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: χαράς ευαγγέλια για τους λάτρεις του αμερικάνικου ποδοσφαίρου που θα δουν τις δύο κορυφαίες ομάδες της χρονιάς να κονταροχτυπιούνται για τον τίτλο του πρωταθλητή και πάρτι για όσους λατρεύουν τις πρωτότυπες και ξεκαρδιστικές διαφημίσεις.
Ως γνωστό, μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες του πλανήτη περιμένουν πώς και πώς την ημέρα διεξαγωγής του Super Bowl, για να λανσάρουν τις καλύτερες διαφημίσεις τους, επιδιδόμενες σε μία άτυπη μάχη χαριτωμενιάς, παραξενιάς, μοναδικότητας και ενίοτε, γελοιότητας.
Ο λόγος απλός: είναι η καλύτερη ευκαιρία τους να διαφημιστούν ενώπιον 110 εκατομμυρίων ανθρώπων.Φέτος, το κόστος προβολής 30 δευτερολέπτων διαφήμισης, κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης του Super Bowl θα είναι -κρατηθείτε- 5 εκατομμύρια δολάρια! Και οι διαφημιστικές εταιρείες βάζουν τα δυνατά τους, ώστε το χρήμα των αφεντικών τους να μην δαπανηθεί μάταια, αλλά να πιάσει τόπο.
Στα πλαίσια αυτά, η Heinz έδωσε στη δημοσιότητα τη δική της διαφήμιση, η οποία θα προβληθεί κατά τη διάρκεια του Super Bowl, και η αλήθεια είναι ότι είναι από εκείνες που δεν φεύγουν εύκολα από το μυαλό: ένας “στρατός” σκύλοι – λουκάνικα ντύνονται… hot dogs και τρέχουν ανέμελα σε ένα πράσινο λιβάδι. Στο τέλος της διαδρομής, τους περιμένουν τα ζευγάρια τους:
Δείτε το βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=aNN9nL2vppM